Chevrolet Aveo oferowany jest

silniczki krokowe
Chevrolet Aveo II ? następca modelu T200/T250.
Jest produkowany od 2011 roku w wersji sedan i hatchback.
W Ameryce Płn.
jest oferowany pod nazwą Sonic, a w Australii jako kolejne wcielenie modelu Barina marki Holden. Chevrolet Aveo T300 w wersji sedan Wyposażenie Chevrolet Aveo oferowany jest w pięciu wersjach wyposażenia: LS LS+ LT LT+ LTZ Auto seryjnie wyposażone jest m.in.

w czołowe, boczne i kurtynowe poduszki powietrzne, wspomaganie układu kierowniczego, tempomat, radio CD/MP3, elektryczne szyby przednie oraz systemy ABS, BAS, TCS, HSA, ESC.

Klimatyzacja jest dostępna seryjnie od wersji LT. Silniki Dostępne są cztery silniki benzynowe ? o pojemności 1,2 l i mocy maksymalnej 70 KM lub 86 KM, 1,4 l 100 KM i 1,6 l 115 KM oraz dwa silniki Diesla ? o pojemności 1,3 l i mocy maksymalnej 75 Spalanie Wszystkie silniki spełniają normę emisji spalin Euro 5.

Najmniej CO? emituje silnik Diesla 1.3/75 ? 97 g* na kilometr.
Silnik ten, podobnie jak jego mocniejsza, 95-konna odmiana, wyposażony został w system Start&Stop, dzięki czemu na 100 km średnio spala w cyklu mieszanym zaledwie 3,7 l* oleju napędowego. * ? dane dotyczą wersji sedan; średnie spalanie wersji hatchback to 3,8 l oleju napędowego na 100 km, a emisja CO? wynosi 99 g/kmŹródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Aveo

Układ simplex

silniczki krokowe
Układ simplex ? dwa tłoczki rozpierające szczęki znajdują się we wspólnym cylinderku.
W układzie tym jedna szczęka jest współbieżna, a druga przeciwbieżna.
Wadą tego rozwiązania jest to, że naciski jednostkowe obu szczęk na bęben nie są jednakowe, a przez to zachodzi nierównomierne zużycie okładzin ściernych. Zaletą jest niższa cena i prostsza konstrukcja. Układ duplex ? każdej szczęce przypisany jest osobny rozpieracz.
Szczęki w tym układzie są szczękami współbieżnymi.
Dzięki takiemu rozwiązaniu naciski jednostkowe obydwu szczęk są prawie identyczne, co powoduje równomierne zużycie okładzin ciernych na obu szczękach.

Wadą tego rozwiązania jest większy koszt oraz większy stopień skomplikowania układu Układ samowzmacniający ? układ simplex z zastosowanymi szczękami pływającymi.

Końce szczęk są na jednym końcu połączone łącznikem, który nie jest powiązany z innymi częściami hamulca.

Efektem tego połączenia jest dodatkowy nacisk szczęki współbieżnej na szczękę przeciwbieżna podczas hamowania.

Powoduje to zbliżone naciski jednostkowe obu szczęk. Układ duo-duplex ? układ rozpieraczy jak w układzie duplex, z tym że rozpieracze są skonstruowane jak w układzie simplex. W układach o różnych naciskach jednostkowych na poszczególne szczęki, w celu niwelacji różnic, stosuje się okładziny cierne o różnej grubości oraz o różnym polu powierzchni trącej.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Hamulec_b%C4%99bnowy

Sprzedaż części samochodowych w sklepie motoryzacyjnym

Prowadzenie sklepu motoryzacyjnego może być bardzo dochodowym zajęciem pod warunkiem, że będą w nim sprzedawane najnowsze części samochodowe i inne akcesoria samochodowe.

Dlatego założenie sklepu motoryzacyjnego wydaje się być bardzo atrakcyjne dla osób dobrze znających się na motoryzacji i posiadających zdolności do prowadzenia działalności gospodarczej.

Mogą one same zajmować się obsługą sklepu motoryzacyjnego lub zatrudniać w tym celu dodatkowe osoby.

Najważniejsze, aby one również bardzo dobrze znały się na motoryzacji i potrafiły dobrze współpracować z klientami.

Największe sklepy motoryzacyjne są także obecne w internecie i przygotowują dla swoich klientów ciekawe promocje.

.

Widok do druku:

silniczki krokowe