druk cyfrowy etykiet

Drukowanie plików

Pliki do masowego druku wielkoformatowego,a le i również małoformatowego, muszą być odpowiednio przygotowane.

Pliki do druku zazwyczaj przygotowuje grafik lub operator DTP agencji reklamowej lub drukarni w której realizowane jest zlecenie.

Podstawową różnicą w plikach przeznaczonych do wyświetlania na monitorze a takimi do druku jest przestrzeń barw.

Na monitorach mamy RGB, z kolei kasety i tusze obsługą barwy w standardzie CMYK.

Z powodu tej różnicy obraz źle przygotowany do druku będzie miał przekłamane kolory względem tego, który jest wyświetlany na ekranie komputera.

Naklejka jako narzędzie reklamy

druk cyfrowy etykiet Naklejki drukowane masowo wykorzystuje się w praktycznie każdej branży i dziedzinie. Od sklepów spożywczych po usługi IT (np. naklejki gwarancyjne typu VOID).

Zastosowanie naklejek, nie tylko tych reklamowych, jest wręcz tak duże, że nie sposób wymienić wszystkich. Naklejki stosuje się w przemyśle spożywczym do oznaczania i brandowania produktów, firmy korzystają z naklejek na szyby do oznaczenia swoich siedzib.

Naklejki można nakleić też na samochody w celu oznaczenia aut firmowych, czy dostawczaków. Zastosowań dla takich naklejek można by jeszcze długo wymieniać i warto o nich pamiętać przy działaniach reklamowych firmy.

O naklejce z Wikipedii

Naklejka jest kawałkiem folii lub papieru, najczęściej posiadającym samoprzylepne właściwości, co umożliwia jej przyczepienie na powierzchnię płaską. W zależności od użytego kleju naklejka ma różne właściwości; kleje stałe na trwale utrzymują naklejkę na powierzchni, kleje o budowie mikrosferycznej, umożliwiający przemieszczanie i bezśladowe usuwanie naklejek.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Naklejka
.
Dodane: 22-04-2017 03:12

Tagi: druk cyfrowy etykiety poligrafia reklama marketing

Widok do druku:

druk cyfrowy etykiet