naklejki drukowane cyfrowo

Wikipedia o paginacji

naklejki drukowane cyfrowo
Paginacja ? przypisywanie kolejnych liczb (lub wyrażeń liczbowych) do kolejnych stron rękopisu lub druku.
Jedna z dwóch metod numeracji obok foliacji polegającej na numerowaniu kolejnych kart. Paginacja jest sposobem liczenia i porządkowania wszystkich zapisanych stron znajdujących się w publikacji, niezależnie od tego, czy są one opatrzone liczbą (strony liczbowane), czy też są jej pozbawione (strony nieliczbowane, w bibliografiach oznaczane skrótem nlb.). W archiwistyce liczbowania dokonuje się za pomocą umieszczenia na danej stronie paginy. Sposoby paginacji: paginacja ciągła ? jedna w skali całego dzieła lub fizycznego tomu, paginacja wielokrotna (przerywana) ? każda część tomu, np.
kolejne dzieło, lub kolejne wydanie periodyku we wspólnej oprawie, posiadają własną paginację liczoną od początku.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Paginacja

Reklamowe naklejki

Naklejki drukowane masowo wykorzystuje się w praktycznie każdej branży i dziedzinie.

Od sklepów spożywczych po usługi IT (np.

naklejki gwarancyjne typu VOID).
Zastosowanie naklejek, nie tylko tych reklamowych, jest wręcz tak duże, że nie sposób wymienić wszystkich. Naklejki stosuje się w przemyśle spożywczym do oznaczania i brandowania produktów, firmy korzystają z naklejek na szyby do oznaczenia swoich siedzib.
Naklejki można nakleić też na samochody w celu oznaczenia aut firmowych, czy dostawczaków.

Zastosowań dla takich naklejek można by jeszcze długo wymieniać i warto o nich pamiętać przy działaniach reklamowych firmy.

Wikipedia i definicja naklejki

Naklejka jest kawałkiem folii lub papieru, najczęściej posiadającym samoprzylepne właściwości, co umożliwia jej przyczepienie na powierzchnię płaską. W zależności od użytego kleju naklejka ma różne właściwości; kleje stałe na trwale utrzymują naklejkę na powierzchni, kleje o budowie mikrosferycznej, umożliwiający przemieszczanie i bezśladowe usuwanie naklejek.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Naklejka
.